Kamis, 24 Mei 2012

Tak Ada Yang Abadi


Kelak jika aku mati,
Ku harap kau tak menaruh benci.
Sebab aku yang tak hakiki
Meninggalkan mu tanpa permisi.

Kelak jika aku mati,
Kuharap hatimu temukan lelaki pengganti.
Sebab tak mungkin lagi aku kau miliki
Mungkin aku hanya menjenguk mu di mimpi, sesekali..

Kelak jika aku mati,
Buang cinta ku dihati.
Agar kau layak dipanggil istri.
Sebab ada hati tempat mu mengabdi.

Nanti jika kau ku tinggalkan pergi,
Buang semua kenangan tempat kita pernah berdiri.
Ku yakin dia kan tersakiti
Mendengar kesungguhan ku mencintai.

Kelak jika aku tak lagi kau jumpai,
Buat dia tinggi setinggi kau sanggup menghargai.
Kau insan lembut yang pernah ku milikii,
Ku yakin hatinya takkan kau lukai.

Tentang kita yang pernah bermimpi,
Biarlah mereka disini.
Biar mimpi-mimpi kita ku bawa mati,
Sampai nanti di syurga duhai Bidadari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terimakasih, pada sahabat-sahabat.

468x60 Ads

Slider(Do not Edit Here!)

Text

Semoga atas apa yang telah anda lihat di dalam Blog ini. suadara dapat memberikan saran dan komentar.
Terimakasih.

adnan

http://adnan-andesko.blogspot.com http://ade-sangpetualang.blogspot.com/

About Me

Foto saya
Surviving in the City of the Dead, with my wife

Followers

Comments

Top Nav menu

Featured Posts Coolbthemes